Vil du være ny kunde hos Diels+CO?

Hvem er vores kernekunder?

Vores kundekartotek rummer de fleste brancher. Vi servicerer både små, mellemstore og større virksomheder – personligejet virksomheder og selskaber. Nogle af disse kunder har valgt at outsource hele økonomifunktionen til os. Andre har kun behov for årsrapport og hjælp til den personlige skat. Derudover tilbyder vi løbende undervisnings- og mentorforløb for selvstændige.

Hvad kan du bruge os til?

Ud over de helt gængse regnskabsydelser som årsrapportering, periodisk bogføring, lønservice, selvangivelse, debitor-/kreditorstyring, momsregnskab, måneds-/kvartalsbalancer, skatterådgivning og iværksættersparring, kan vi også tilbyde dig assistance til møder v/SKAT, hos din bankrådgiver og øvrige finansielle samarbejdspartnere. Derudover fungerer vi også som administratorer for andels-/ejerboligforeninger, ligesom vi indtager regnskabschefsrollen og deltager i bestyrelsesmøder. I større virksomheder tilbyder vi måneds-/kvartalsvis afrapportering, afhængig af behovet.

Sådan bliver du ny kunde hos os:

Vi tilbyder dig en uforpligtende samtale, hvor du har mulighed for at danne dig et indtryk af, hvordan et samarbejde mellem din virksomhed og vores virksomhed kan forløbe. Vi vil indledningsvis også bede dig besvare et spørgeskema. Derved sikrer vi, at der er et gensidigt match mellem dig og os. Vi ønsker nemlig at indgå et langvarigt samarbejde med dig, fordi vi tror på merværdien ved et nært kendskab til dig og din virksomhed.
Når vi har vurderet dit materiale, vil det være muligt at give dig en fast pris på de aftalte ydelser.

Når du beslutter dig for at skifte revisor og blive kunde hos os, sørger vi for at indhente relevante oplysninger og materiale hos din tidligere revisor. Det er derfor ikke nødvendigt, at du er deltagende part i overgangsfasen.